
HLEDÁM PRÁCI
-
Jsem OSVČ a chci lepší práci
-
Jsem zaměstnanec a chci lepší práci
-
Vyplním kontaktní formulář na webu Mavens
-
Moje údaje jsou ve veřejné databázi
-
Moje údaje jsou již v databázi Mavens
-
Sourcing specialista se obratem ozývá
-
Doladíte představy o obsahu práce, odměně, termínu nástupu, lokalitě a preferovaných firmách
-
Pokud nám poskytnete svoje údaje, vyřešíme všechny formality a souhlasy
-
Aktualizujeme kontakty a zařadíme Vás do Mavens databáze
-
Pokud máme konkrétní nabídku, rovnou si o ní promluvíme
-
Pokud nemáme to co Vám přímo sedí, zařadíme Vás na čekací listinu
-
Jakmile se objeví vhodná nabídka, voláme si
-
Pokud jsme se shodli, že nabídka je atraktivní posíláme Vaše CV obratem klientovi
-
Představíme Vás klientovi
-
Pokud se i klient domnívá, že by to mohlo být ono, potvrdí zájem
-
Domluvíme interview
-
Na schůzku jdeme s Vámi, pokud to klient dovolí
-
Potkáte se s klientem, přišel Váš okamžik, prodejte své schopnosti
-
Po schůzce si voláme s Vámi probereme Vaše pocity
-
Po schůzce si voláme s klientem zjišťujeme jeho pocity
-
Pokud vznikly nejasnosti doladíme, vysvětlíme, napravíme co se dá
-
Čekáme, ale ne dlouho na nabídku
-
Nabídka přišla, jdeme řešit smlouvy, termíny a další náležitosti
-
Klient si to rozmyslel, nevadí, zkusíme to znovu jinde
-
Spojíme se s vámi v den nástupu, Vaše první dojmy nás zajímají
-
Potkáme s v procesu AKCEPTACE DODÁVKY
HLEDÁM EXPERTY
-
Jste startup a nemáte dost expertů
-
Jste zkušená firma se spoustou projektů a potřebujete nové experty
-
Spojíme se spolu, doladíme představy
-
Vyřešíme formality jako NDA, Rámcovou smlouvu a podobné dokumenty
-
Vzájemně si poskytneme důležité podklady pro spolupráci (registrace agentury, fakturační údaje)
-
Doladíme kanály, kterými se k nám co nejrychleji dostanou Vaše poptávky (kontakty, data)
-
Převezmeme Vaše poptávky
-
Předáme je našemu SOURCINGU
-
Získáme pro Vás long list kandidátů
-
S kandidáty odladíme jejich představy a vyhodnotíme vhodnost pro Vaši poptávku
-
S kandidáty se potkáme a provedeme první interview, pokud jsme se na tom s Vámi předem domluvili
-
V co nejkratší době Vám předložíme seznam vhodných kandidátů
-
Dáme Vám nějaký čas na rozmyšlenou
-
Odladíme spolu short list kandidátů
-
Vybrané kandidáty pozveme na interview s Vámi
-
Setkání se účastníme, pokud si to přejete
-
Po setkání Vám voláme, zajímá nás Váš názor, dotazy a nejasnosti
-
Dodáme Vám odpovědí nebo vyjasnění pokud je to třeba
-
Vyberete nejvhodnějšího kandidáta
-
Pošlete kandidátovi nabídku
-
I kandidát je spokojen, domluvíme termíny a podmínky nástupu
-
Vy nebo kandidát má ještě nejasnosti, pak je vyřešíme
-
Pokud se přes veškerou snahu nedomluvíte, bude nás to mrzet, ale i takový je život
-
Zkusíme Vám najít jiného, stejně dobrého nebo ještě lepšího partnera do týmu
-
Nakonec se vše povedlo, kandidát nastoupil, pak se uvidíme v procesu AKCEPTACE DODÁVKY
AKCEPTACE DODÁVKY
-
Máte podepsanou smlouvu a jste první den na novém projektu
-
Ověříme si, že s klientem máme vyřešeny všechny náležitosti objednávky Vaší práce
-
S managerem se už znáte z pohovoru a nebude třeba dlouhého představování, ale seznámení s týmem je důležité
-
Konečně jste na místě, prověřte si dostupnosti PC, přihlašovacích údajů, aplikací nutných k práci, přístupů, WiFi, VPN, projděte si školení na Compliance, BOZP, GDPR, Securitu, AML
-
Ujistěte se, kde lze získat provozní kapaliny (kávu)
-
Ujistěte se jak to na pracovišti chodí a jaké je Vaše zadání
-
Pracujte a svou práci vykazujte
-
Klient má jistě svůj systém výkazů práce, pokud ne máme pro Vás náš vzor
-
Na konci měsíce poslední den nebo první den následného měsíce si nechte výkaz práce potvrdit od Vašeho nadřízeného
-
Nejpozději do 3. dne v měsíci nám pošlete potvrzený výkaz práce
-
Hlídáme si kolik kapacity zbývá vyčerpat z Vaší objednávky
-
Posíláme fakturu Partnerovi, který Vám potvrdil výkaz
-
Potkáváme se pravidelně a ladíme Vaši spokojenost a směřování Vaší práce
-
Jakmile se blíží konec projektu nebo je objednávka vyčerpaná, řešíme další prolongaci. Alespoň 3 týdny před koncem Objednávky
FAKTURACE OBJEDNÁVKY
-
Máme podepsanou objednávku na Vaší práci u klienta
-
Klient nám potvrdil, že má přidělený rozpočet na Vaší práci
-
Pracujete u klienta, ale nesmíte zapomínat i na odměnu
-
První měsíc práce se přiblížil ke konci
-
Poslední den v měsíci nebo první den následujícího měsíce uzavřete výkaz Vaší práce
-
Nejpozději do 15. dne v měsíci nám pošlete Vaši fakturu (pokud jste OSVČ)
-
Pokud nejste OSVČ, pak asi nevykazujete, ale těšíte se na první výplatu. Takže se Vás faktura vůči nám netýká
-
Obdrželi jsme Vaší fakturu
-
Zkontrolujeme náležitosti faktury, splatnosti a správnost sazeb i datumů a objemu potvrzené práce
-
Potvrzujeme Vám přijetí faktury a její správnost
-
I my si dovolíme vystavit fakturu za Vaší práci našemu klientovi
-
Pokud na stejném projektu pracuje celý náš tým, vystavujeme fakturu hromadně, šetříme čas i administrativu
-
Pokud máte zájem zajistíme proplacení obratem přes našeho partnera
-
Partner si prověří všechny náležitosti, proplatí naši fakturu vůči klientovi
-
V tom okamžiku nic nebrání, abychom i my proplatili Vaši fakturu vůči nám
-
Celé to zabere jen 5-7 dnů od vystavení faktury
-
Pokud na své peníze tolik nespěcháte, stačí si počkat do termínu splatnosti a my Vám zaplatíme včas
-
A pak se celý proces opakuje každý další měsíc znovu, dokud není práce hotová, projekt dokončen nebo objednávka vyčerpaná
-
Vyčerpání objednávky nemáme rádi
-
Proto si hlídáme Vaše výkazy, pokud to jde, včas se snažíme objednávky navýšit, obnovit nebo prodloužit
-
Pokud jste Vy, klient i my spokojeni, pokračujem dál
-
Pokud by se cokoliv přihodilo, pak Vám najdeme další zajímavý projekt