​HLEDÁM PRÁCI

  • Jsem OSVČ a chci lepší práci

  • Jsem zaměstnanec a chci lepší práci

  • Vyplním kontaktní formulář na webu Mavens

  • Moje údaje jsou ve veřejné databázi

  • Moje údaje jsou již v databázi Mavens

  • Sourcing specialista se obratem ozývá

  • Doladíte představy o obsahu práce, odměně, termínu nástupu, lokalitě a preferovaných firmách

  • Pokud nám poskytnete svoje údaje, vyřešíme všechny formality a souhlasy

  • Aktualizujeme kontakty a zařadíme Vás do Mavens databáze

  • Pokud máme konkrétní nabídku, rovnou si o ní promluvíme

  • Pokud nemáme  to co Vám přímo sedí, zařadíme Vás na čekací listinu

  • Jakmile se objeví vhodná nabídka, voláme si

  • Pokud jsme se shodli, že nabídka je atraktivní posíláme Vaše CV obratem klientovi

  • Představíme Vás klientovi

  • Pokud se i klient domnívá, že by to mohlo být ono, potvrdí zájem

  • Domluvíme interview

  • Na schůzku jdeme s Vámi, pokud to klient dovolí

  • Potkáte se s klientem, přišel Váš okamžik, prodejte své schopnosti

  • Po schůzce si voláme s Vámi probereme Vaše pocity

  • Po schůzce si voláme s klientem  zjišťujeme jeho pocity

  • Pokud vznikly nejasnosti doladíme, vysvětlíme, napravíme co se dá

  • Čekáme, ale ne dlouho na nabídku

  • Nabídka přišla, jdeme řešit smlouvy, termíny a další náležitosti

  • Klient si to rozmyslel, nevadí, zkusíme to znovu jinde

  • Spojíme se s vámi v den nástupu, Vaše první dojmy nás zajímají

  • Potkáme s v procesu AKCEPTACE DODÁVKY

 

HLEDÁM EXPERTY

  • Jste startup a nemáte dost expertů

  • Jste zkušená firma se spoustou projektů a potřebujete nové experty

  • Spojíme se spolu, doladíme představy

  • Vyřešíme formality jako NDA, Rámcovou smlouvu a podobné dokumenty

  • Vzájemně si poskytneme důležité podklady pro spolupráci (registrace agentury, fakturační údaje)

  • Doladíme kanály, kterými se k nám co nejrychleji dostanou Vaše poptávky (kontakty, data)

  • Převezmeme Vaše poptávky

  • Předáme je našemu SOURCINGU

  • Získáme pro Vás long list kandidátů

  • S kandidáty odladíme jejich představy a vyhodnotíme vhodnost pro Vaši poptávku

  • S kandidáty se potkáme a provedeme první interview, pokud jsme se na tom s Vámi předem domluvili

  • V co nejkratší době Vám předložíme seznam vhodných kandidátů

  • Dáme Vám nějaký čas na rozmyšlenou

  • Odladíme spolu short list kandidátů

  • Vybrané kandidáty pozveme na interview s Vámi

  • Setkání se účastníme, pokud si to přejete

  • Po setkání Vám voláme, zajímá nás Váš názor, dotazy a nejasnosti

  • Dodáme Vám odpovědí nebo vyjasnění pokud je to třeba

  • Vyberete nejvhodnějšího kandidáta

  • Pošlete kandidátovi nabídku

  • I kandidát je spokojen, domluvíme termíny a podmínky nástupu

  • Vy nebo kandidát má ještě nejasnosti, pak je vyřešíme

  • Pokud se přes veškerou snahu nedomluvíte, bude nás to mrzet, ale i takový je život

  • Zkusíme Vám najít jiného, stejně dobrého nebo ještě lepšího partnera do týmu

  • Nakonec se vše povedlo, kandidát nastoupil, pak se uvidíme v procesu AKCEPTACE DODÁVKY

 

AKCEPTACE DODÁVKY

  • Máte podepsanou smlouvu a jste první den na novém projektu

  • Ověříme si, že s klientem máme vyřešeny všechny náležitosti objednávky Vaší práce

  • S managerem se už znáte z pohovoru a nebude třeba dlouhého představování, ale seznámení s týmem je důležité

  • Konečně jste na místě, prověřte si dostupnosti PC, přihlašovacích údajů, aplikací nutných k práci, přístupů, WiFi, VPN, projděte si školení na Compliance, BOZP, GDPR, Securitu, AML

  • Ujistěte se, kde lze získat provozní kapaliny (kávu)

  • Ujistěte se jak to na pracovišti chodí a jaké je Vaše zadání

  • Pracujte a svou práci vykazujte

  • Klient má jistě svůj systém výkazů práce, pokud ne máme pro Vás náš vzor

  • Na konci měsíce poslední den nebo první den následného měsíce si nechte výkaz práce potvrdit od Vašeho nadřízeného

  • Nejpozději do 3. dne v měsíci nám pošlete potvrzený výkaz práce 

  • Hlídáme si kolik kapacity zbývá vyčerpat z Vaší objednávky

  • Posíláme fakturu Partnerovi, který Vám potvrdil výkaz

  • Potkáváme se pravidelně a ladíme Vaši spokojenost a směřování Vaší práce

  • Jakmile se blíží konec projektu nebo je objednávka vyčerpaná, řešíme další prolongaci. Alespoň 3 týdny před koncem Objednávky

 

FAKTURACE OBJEDNÁVKY

  • Máme podepsanou objednávku na Vaší práci u klienta

  • Klient nám potvrdil, že má přidělený rozpočet na Vaší práci

  • Pracujete u klienta, ale nesmíte zapomínat i na odměnu

  • První měsíc práce se přiblížil ke konci

  • Poslední den v měsíci nebo první den následujícího měsíce uzavřete výkaz Vaší práce

  • Nejpozději do 15. dne v měsíci nám pošlete Vaši fakturu (pokud jste OSVČ) 

  • Pokud nejste OSVČ, pak asi nevykazujete, ale těšíte se na první výplatu. Takže se Vás faktura vůči nám netýká

  • Obdrželi jsme Vaší fakturu

  • Zkontrolujeme náležitosti faktury, splatnosti a správnost sazeb i datumů a objemu potvrzené práce

  • Potvrzujeme Vám přijetí faktury a její správnost

  • I my si dovolíme vystavit fakturu za Vaší práci našemu klientovi

  • Pokud na stejném projektu pracuje celý náš tým, vystavujeme fakturu hromadně, šetříme čas i administrativu

  • Pokud máte zájem zajistíme proplacení obratem přes našeho partnera

  • Partner si prověří všechny náležitosti, proplatí naši fakturu vůči klientovi

  • V tom okamžiku nic nebrání, abychom i my proplatili Vaši fakturu vůči nám

  • Celé to zabere jen 5-7 dnů od vystavení faktury

  • Pokud na své peníze tolik nespěcháte, stačí si počkat do termínu splatnosti a my Vám zaplatíme včas

  • A pak se celý proces opakuje každý další měsíc znovu, dokud není práce hotová, projekt dokončen nebo objednávka vyčerpaná

  • Vyčerpání objednávky nemáme rádi

  • Proto si hlídáme  Vaše výkazy, pokud to jde, včas se snažíme objednávky navýšit, obnovit nebo prodloužit

  • Pokud jste Vy, klient i my spokojeni, pokračujem dál

  • Pokud by se cokoliv přihodilo, pak Vám najdeme další zajímavý projekt